hittade en söt topp i garderoben jag inte sytt klart!


Åh har rensat tyg garderoben hemma. Så skööönt! Nu ser jag lite mer vad jag har. I dagarna ska jag lägga upp de tre plaggen jag bestämt att jag måste sy upp. Ska göra toall först och sen ska jag bestämma mig vilket tyg jag ska ha. Normalt måste jag alltid ha tyget först innan jag vet vad jag vill sy jag kan verkligen inte börja åt andra hållet men jag försöker.Det är mycket enklare att ha alla mönster och mönsterdelar klart och sedan shoppa tyget. Jag undrar hur andra gör.....
 
 
Sydde en enkel klänning för jag ville se hur mitt grundmönster satt på mig från Tillskärarakademin.
Ehh lets say I gained a few pounds och idag tog jag med mig en grön spenatsallad till jobbet bara för det.
Men det var inte så farligt mest lite bredare höfter, går snabbt att fixa I mönstret tur det.
Det är oförskämt smidigt att ha ett färdigt klänningsmönster som passar mig perfekt! Allt går så mycket snabbare.

Kommentera här: