Lite o göra!

 
 
Har beställt tyg från Kina anmält mig till AFW tack vare vänner och famil!
 
Ni kommer dööö när ni ser det här tyget. Det är så fantastiskt vackert. Min kollektion kommer handla om det nya Rika afrika som det alltid varit för mig.Tygerna är den nya trenden som sköljts over afrika och det nya subtitutet. Paljett lace!
Istället för brodyr använder man paljetter med maskiner. Under finns ett Meshtyg så huden syns igenom brodyrmönstret. Lite som Burnout typ.Påminner om Beyoncé, jlo och Kardashians utstyrsel på Met-galan
 
Det är så förbannat snyggt och man kan ju inte känna sig mer än snyggast!
Resten kommer jag komplettera med två starka färger I Dupion siden.
Huvudbodnad detaljer, väska om jag hinner kommer bli I ett snyggt afrikanskt tyg som matchar
 
Kollektionen kommer gå I Kungsblått och smaragdgrönt och ska heta Royal
alla plaggen kommer jag döpa efter de som valt att sponsra min plats.
Snygga tags ska det bli till varje plagg och en bra presentation.
 
Jag ska även göra en moodboard och illustrationer om jag hinner idag.
En bok skaffade jag med om man vill följa hela designprocessen på plats
 
 
 
 
.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kan ju inte avslöja allt......

Kommentera här: