Småsaker

 
Då har jag fått hem alla dessa småsaker jag behöver förutom grön tråd som jag helt glömt bort!
Fjädrar till Livet. Normalt brukar jag ha fjädrar I metall men dessa såg stabila ut med så jag testar det,
Namnlappar till plaggen tror jag kommer hem idag. Storlekslapparna har jag fått idag med. Alla exemplaren är I 36 och 38.
Sen beställde jag två olika vlisofix eller hur det nu stavas....För  förstärkning av livstycket helt enkelt.
 
Alla mönster har jag fixat klart igår.Doc så funderar jag på att byta ut en outfit mot en till långklänning. Men känns lite okreativt att bara ha klänningar. Andra sidan så är det just klänningar jag vill jobba med, så man kanske ska vara tydlig från början. Det är fyra plagg kvar som ska sys upp och sen ska det på med lite dragkedjor och lite handsömnad som jag hoppas min kära mor kan hjälpa mig med.
 
På med alla lappar och tags and we´r done!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: