Tyg


Då kom första leverans tyg hem igår, något besviken var jag då jag trodde meshtyget var mer transparent.Men sen insåg jag att det kanske inte finns transparent meshtyg?...man brukar väll ha en hudfärgad mesh tyg så att det ser transparent ut på kroppen. Lr...är jag helt ute o cyklar haha. Men sen när jag började klippa alla delar så tyckte jag att klänningen blev grymt snygg! så jag vet inte om det är att jag har vant mig vid tyget eller att jag tycker den blev snyggare när man fick se den som en klänning. Hur eller hur så blir det iaf en wow klänning. Den har verkligen en jättefin glittrande nyans av blå och syns verkligen på håll. Riktigt elegant blir den. MEN nålen på symaskinen gick av så jag kunde inte fortsätta med det roliga!Men jag hamnade I sängs tidigt för första gången på denna veckan så hurra för det.
M var lagomt glad då hela golvet var täckt med blått glitter efter jag klippt sönder mycket paljetter.
Men vad har han att välja på...rastlös tjej eller blått glitter på golvet.
Matrummet har nu blivit mitt syrum...känns bra.
 
tyget som blir över(inte mycket =( ska bli en byxdress tänkte jag Oneshoulder och sen tänker jag fylla hålen med lite mer stenar och strass så det sjunger om det.
 

Kommentera här: